A könyv a Maya 2008 szoftver alapján készült. A könyv weboldalán további hasznos információkat találhatunk a szoftverrel és az újdonságokkal kapcsolatban. Az Academy Award díját elnyerő Maya 3D animációs szoftver a legjobb választás a filmes és videós művészek, a játékfejlesztők és a 3D tervezéssel foglalkozó szakemberek számára. A Maya - 3D modellezés és animáció könyvből megtanulhatjuk, hogyan hozzuk létre, rendereljük és animáljuk saját digitális modelljeinket és jeleneteinket, és elsajátíthatjuk a Maya ismeretek alapjait is. A nagysikerű könyv kiváló kiindulópont a 3D és a Maya világának megimeréséhez. Az alapoktól indulva, gyakorlati példákkal kombinálva szórakoztató és egyszerű módon tanítja meg a Maya alapvető eszközeinek használatát, és közben a Maya 2008 újdonságaival is megismertet. Kövessük az egyértelmű, lépésről lépésre haladó leckéket, és így a CD-n található projektfájlok használatával gyakorlati tudást szerezhetünk. A színes mellékletben lenyűgöző modellek képeit találjuk, amelyek további ösztönzést adhatnak fejlődésünkhöz. - Megismerjük a Maya 2008 kezelőfelületét - Emberi kéz, rakéta és gőzmozdony létrehozása közben kísérletezünk a modellezéssel - Elsajátítjuk a NURBS-ök, poligonok és subdivek alapjait - Felfedezzük a shadelés és textúrázás finomságait - Egy gőzmozdony modelljét előkészítjük automatizált animáláshoz - Természetesebb bevilágítást hozunk létre mental ray" Final Gather és Global illumination használatával - Valóságszerübb eredményeket állítunk elő Maya Render Layers és egy Ambient Occlusion pass alkalmazásával
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Hozzászólás hozzáadása