Kód: 22-349618 | Márka: none

Bevezetés a 3D világába - Blenderen keresztül

Nincs értékelés
€38,37
Készleten
Várható kézbesítés:
2024. 11. 26.
Kategória: Programozás
Szerző: Ridegh Gábor
Kiadó: 3D-studio, 2024
ISBN: 9786155346613
Kötés: papír / puha kötés
Oldalszám: 423
A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, felépítését kell megértened. A Blenderben található megoldásokat fogjuk alapul venni. A könyv nem konkrét projektekre fókuszál, hanem egy sokkal általánosabb tudást kíván átadni, hogy az ismereteket kombinálva mindenki arra tudja használni amire szeretné. Hangsúlyosak a kiegészítő ismeretek, a háttérben zajló folyamatok megismertetése. További cél, hogy inspirációt és útmutatót is nyújtson, valamint egy újfajta szemlélet kialakítását. Nem csak technikai leírást szeretnék adni, igyekszem a lehető legtöbb aspektusból megvizsgálni mindegyik témakört: történelmi, informatikai-háttér, működési leírás, művészi szemlélet szerint is. A könyv nem tartalmaz illusztrációkat, sem screenshotokat, csak szöveges leírást, 417 oldalon(!) keresztül. A legújabb kiadáshoz egy drive link is tartozik, kapcsolódó screenshotok, képek (és később videók) itt elérhetőek! Pusztán egy könyvet olvasva, senki sem sajátíthatja el semelyik szoftver használatát. Csak segítő alapot ad, a program megismerése csakis empirikus úton lehetséges!

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: